4.9
gebaseerd op 798 reviews
Theodor - bijna 6 jaar geleden
Sali - bijna 6 jaar geleden
Isha - bijna 6 jaar geleden
Raul - bijna 6 jaar geleden

Altijd te vreden. Klantvriendelijke meiden en sociaal :) thanks weer !

Nienke - bijna 6 jaar geleden
Kawa - bijna 6 jaar geleden

Very good and friendly service.

Vanessa - bijna 6 jaar geleden

very friendly and nice place and staff :)

Tiba - bijna 6 jaar geleden

De intake verliep plezierig, duidelijk en informatief.

Sanne - bijna 6 jaar geleden

Vriendelijke dame uit omgeving Utrecht. Sorry je naam vergeten..Goede begeleiding tijdens mijn gezichtsbehandeling. Nr 4 van de 8 geplande.

Esther - bijna 6 jaar geleden