Altijd goed 😍
Paula
-
ongeveer 3 jaar geleden
Prima
Good service good procedure pre and after care perfect
Shara
-
ongeveer 3 jaar geleden
Nahlae
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ik werd vandaag goed geholpen, medewerker geeft altijd aandacht. Bedankt !!
Sametcan
-
ongeveer 3 jaar geleden
Prima, duidelijke informatie en aardige dame.
Emilie
-
ongeveer 3 jaar geleden
Marjan
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ondanks dat ik niet helemaal op tijd was toch vriendelijk en vlot geholpen! Ik kan mijn armen weer omhoog doen😀
Emie
-
ongeveer 3 jaar geleden
Raul
-
ongeveer 3 jaar geleden
That was a good appointment. I will return after summer
Carla
-
ongeveer 3 jaar geleden
Great place and very nice girls that are taking care of you and pay attention to your needs.
Totally recommend!
Simona
-
ongeveer 3 jaar geleden