Ik ben heel blij met mijn behandeling en natuurlijk met mijn behandelaar. Ze is erg zorgzaam en ze doet het met rust en liefde :)
Nader
-
ongeveer 3 jaar geleden
Raul
-
ongeveer 3 jaar geleden
Good information and customer care I am happy to book with you
Shara
-
ongeveer 3 jaar geleden
Kind and professional. i love this clinic.
Fiorella
-
ongeveer 3 jaar geleden
Duidelijke uitleg en goede advies gekregen!
Lindsey
-
meer dan 3 jaar geleden
Naomi
-
meer dan 3 jaar geleden
Chamina
-
meer dan 3 jaar geleden
Myrtó
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik laat hier een aantal maanden met alle plezier mijn laserontharing behandelingen doen. Ik vind de medewerkers vriendelijk, de service heel fijn en de sfeer prettig.
Reshma
-
meer dan 3 jaar geleden
Eva
-
meer dan 3 jaar geleden