4.9
gebaseerd op 798 reviews

Vriendelijk geholpen en duidelijk uitgelegd!

Désirée - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden, vakkundig en vriendelijk!

Anne-Sophie - ongeveer 4 jaar geleden
Pascalle - ongeveer 4 jaar geleden
Esther - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer behulpzaam en vriendelijk!!!

Manon - ongeveer 4 jaar geleden
Maaike - ongeveer 4 jaar geleden

Ik kwam alleen voor mijn oksels en ben vaker door de medewerker behandeld. Is altijd gewoon top niets aan te merken.

Natalie - ongeveer 4 jaar geleden
Hakim - ongeveer 4 jaar geleden
Rashanna - ongeveer 4 jaar geleden

Hartelijk ontvangst, goede behandeling en perfecte communicatie

Samah - ongeveer 4 jaar geleden