4.9
gebaseerd op 798 reviews
Dimitra - meer dan 4 jaar geleden
Marlot - meer dan 4 jaar geleden

Heel goed. Erg goede uitleg gehad.
En heel erg vriendelijk

Alisa - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijke meiden, vakkundig geholpen. En goede resultaten, ook niet onbelangrijk;)

Natalie - meer dan 4 jaar geleden
Anna - meer dan 4 jaar geleden

Geen wachttijd, heel professioneel en vriendelijk!

Emma - meer dan 4 jaar geleden

Prettig en professioneel.

Roy - meer dan 4 jaar geleden

Heel goed geholpen, aardige medewerker. Ben benieuwd naar het resultaat

Renzo - meer dan 4 jaar geleden

Goed duidelijk info behulpzaam medewerker

Ouarda - meer dan 4 jaar geleden

Goed geholpen, erg ontspannen sfeer.
Lieve meiden.
Romy, dank je wel!

Arlette - meer dan 4 jaar geleden