Dimitra
-
meer dan 4 jaar geleden
Marlot
-
meer dan 4 jaar geleden
Heel goed. Erg goede uitleg gehad.
En heel erg vriendelijk
Alisa
-
meer dan 4 jaar geleden
Vriendelijke meiden, vakkundig geholpen. En goede resultaten, ook niet onbelangrijk;)
Natalie
-
meer dan 4 jaar geleden
Anna
-
meer dan 4 jaar geleden
Geen wachttijd, heel professioneel en vriendelijk!
Emma
-
meer dan 4 jaar geleden
Prettig en professioneel.
Roy
-
meer dan 4 jaar geleden
Heel goed geholpen, aardige medewerker. Ben benieuwd naar het resultaat
Renzo
-
meer dan 4 jaar geleden
Goed duidelijk info behulpzaam medewerker
Ouarda
-
meer dan 4 jaar geleden
Goed geholpen, erg ontspannen sfeer.
Lieve meiden.
Romy, dank je wel!
Arlette
-
meer dan 4 jaar geleden