4.9
gebaseerd op 798 reviews

Super aardig personeel en heel eerlijk advies! Heel fijne ervaring gehad bij deze kliniek! Ook erg fijn dat het personeel je zo erg op je gemak laat voelen omdat het nogal intiem kan zijn om je te ontbloten.

Anthony - meer dan 4 jaar geleden
Meg - meer dan 4 jaar geleden

Professioneel en vriendelijk!

Carolina - meer dan 4 jaar geleden

Very friendly and professional service! Always a pleasure to be back

Irene - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben heel vriendelijk en professioneel geholpen

Margret - meer dan 4 jaar geleden

Fijn personeel wat goed advies geeft. En al blij met het resultaat al na 2 behandelingen.

Cora - meer dan 4 jaar geleden
Morene - meer dan 4 jaar geleden
Lotte - meer dan 4 jaar geleden

The staff are friendly 😊

Ana - meer dan 4 jaar geleden
Denise - meer dan 4 jaar geleden