Super aardig personeel en heel eerlijk advies! Heel fijne ervaring gehad bij deze kliniek! Ook erg fijn dat het personeel je zo erg op je gemak laat voelen omdat het nogal intiem kan zijn om je te ontbloten.
Anthony
-
meer dan 4 jaar geleden
Meg
-
meer dan 4 jaar geleden
Professioneel en vriendelijk!
Carolina
-
meer dan 4 jaar geleden
Very friendly and professional service! Always a pleasure to be back
Irene
-
meer dan 4 jaar geleden
Ik ben heel vriendelijk en professioneel geholpen
Margret
-
meer dan 4 jaar geleden
Fijn personeel wat goed advies geeft. En al blij met het resultaat al na 2 behandelingen.
Cora
-
meer dan 4 jaar geleden
Morene
-
meer dan 4 jaar geleden
Lotte
-
meer dan 4 jaar geleden
The staff are friendly 😊
Ana
-
meer dan 4 jaar geleden
Denise
-
meer dan 4 jaar geleden