Gister voor de 3e keer geweest. Wat een fijne salon en lief en kundig personeel.
Maaike
-
ongeveer 5 jaar geleden
Zo lief aardig
Jalila
-
ongeveer 5 jaar geleden
Spontane meiden en ze nemen echt de tijd voor je.
Shemara
-
ongeveer 5 jaar geleden
Tania
-
ongeveer 5 jaar geleden
Top heel professioneel
Vera
-
ongeveer 5 jaar geleden
ANDREEA CRISTINA
-
ongeveer 5 jaar geleden
Sefin
-
ongeveer 5 jaar geleden
Super!
Teresa
-
ongeveer 5 jaar geleden
Deskundige en vriendelijke behandeling. Ik ben klaar voor de zomer.
Sanne
-
ongeveer 5 jaar geleden
Evelien
-
ongeveer 5 jaar geleden