4.9
gebaseerd op 798 reviews

Altijd ga ik met een goed gevoel naar mijn afspraak en altijd ga ik weg met een goed gevoel. Heb nu verschillende dames gehad maar tot nu toe ben ik tevreden over de werkwijze. Ze zijn vriendelijk, heten je hartelijk welkom en vakkundig tegelijk.

Tanja - ongeveer 5 jaar geleden

Professioneel en vriendelijk personeel, goede uitleg.

Evelien - ongeveer 5 jaar geleden
Nadine - ongeveer 5 jaar geleden

Super vriendelijk, goede uitleg en professioneel.

Miriam - ongeveer 5 jaar geleden
Denise - ongeveer 5 jaar geleden

Super professional and clean, great service and amazing hospitality! Best laser clinic!

Mounia - ongeveer 5 jaar geleden
Andrea - ongeveer 5 jaar geleden

Blijft een fijne Clinic. Ondanks de verloop van personeel werken er nog steeds kundige aardige dames die verstand hebben van hun vak. Goed ingewerkt Melissa. ;-)

Gieta - ongeveer 5 jaar geleden
Celeste - ongeveer 5 jaar geleden

Fijne ontvangst en lieve leuke dames!

Femke - ongeveer 5 jaar geleden