4.9
gebaseerd op 798 reviews
Barbara - bijna 7 jaar geleden
Alina - bijna 7 jaar geleden
Julia - bijna 7 jaar geleden

fijn, snel en vriendelijk.

Manon - bijna 7 jaar geleden

Zeer tevreden, altijd super vriendelijk personeel en bekwaam. Na een hartelijke ontvangst word er een kopje koffie aangeboden waarin de behandeling begint. Het personeel is professioneel en ik ben altijd zeer tevreden over het resultaat.

Floris - bijna 7 jaar geleden
Peggy - bijna 7 jaar geleden

Very nice and sweet employees, Efficient service and overall nice and quit experience

Tiba - bijna 7 jaar geleden

Blij met de behandeling, dame was erg vriendelijk.

Sally - bijna 7 jaar geleden
Gabriela - bijna 7 jaar geleden

Vriendelijk, kundig en betrokken personeel.

Ana - bijna 7 jaar geleden