ik vond het leuk je word leuk geholpen . en leuke gespreken
I have just finished the package to remove hair on my legs and very happy with the result. The procedure is not painful at all. The ladies who are working there are very friendly and professional and they made me feel that I am in a good hands. I am planning to come back for hair removal on my armpits and bikini zone.
Verstand van zaken en behandeling gaat super snel!
A.
Vandaag mijn laatste behandeling gehad. Superblij met de resultaten en iedere keer vriendelijk en professioneel behandeld.
Fijne behandeling met zorg en geduld gedaan.
Ik heb veel informatie gekregen over de behandeling en dat was zo fijn. Ik ben correct behandeld, klantvriendelijk en gezellig
Vriendelijk, kundig en snel.