4.9
gebaseerd op 798 reviews
Damla - meer dan 7 jaar geleden
Tonia - meer dan 7 jaar geleden

Schone locatie, duidelijke uitleg, zijn goed op de hoogte van de fase waar je in zit. Bekwaam en gemotiveerd personeel. Goede aftercare. Erg tevreden

Jordy - meer dan 7 jaar geleden

Altijd klantvriendelijk, aardig en je voelt je helemaal op je gemak!

Chantal - meer dan 7 jaar geleden
Samya - meer dan 7 jaar geleden

Goed

Thu - meer dan 7 jaar geleden

Er wordt een duidelijk plan gemaakt. Resultaat is geweldig! Aardige en professionele medewerkster die perfect haar vak verstaat.

Alex - meer dan 7 jaar geleden

Vierde pijnloose behandeling (laser ontharen) vandaag gehad, laangzam is het resultaat zichtbaar.
Mooie clinic met hele lieve en leuke werknemers.

Ilona - meer dan 7 jaar geleden

Ik vind het allemaal best wel spannend dat laseren. Het personeel stelt me gerust en beantwoorden al mijn vragen heel geduldig.

Charlotte - meer dan 7 jaar geleden

lieve dame Amila, heeft verstand van de apparatuur is ook heel voorzichtig en vraagt steeds of het ok is met me. Voel me erg op me gemak. Hele fijne clinic!

Nalini - meer dan 7 jaar geleden