Schone locatie, duidelijke uitleg, zijn goed op de hoogte van de fase waar je in zit. Bekwaam en gemotiveerd personeel. Goede aftercare. Erg tevreden
Altijd klantvriendelijk, aardig en je voelt je helemaal op je gemak!
Goed
Er wordt een duidelijk plan gemaakt. Resultaat is geweldig! Aardige en professionele medewerkster die perfect haar vak verstaat.
Vierde pijnloose behandeling (laser ontharen) vandaag gehad, laangzam is het resultaat zichtbaar.
Mooie clinic met hele lieve en leuke werknemers.
Ik vind het allemaal best wel spannend dat laseren. Het personeel stelt me gerust en beantwoorden al mijn vragen heel geduldig.
lieve dame Amila, heeft verstand van de apparatuur is ook heel voorzichtig en vraagt steeds of het ok is met me. Voel me erg op me gemak. Hele fijne clinic!