Het is altijd heel gezellig met de medewerkster Melissa. Ze is goed op haar werk gericht en ze doet het heel goed. Ik ben heel erg tevreden👍🏼
Goed consult vooraf. Er was ruimte om vragen te stellen en alles werd rustig uitgelegd. Ook tijdens de eerste keer laseren goede uitleg, het deed totaal geen pijn en ik voelde mij op mijn gemak. Nu het resultaat afwachten!
Top service!
Fijne eerste afspraak!
Fantastisch! Ik voelde me direct op gemak. Vriendelijk, zorgvuldige dames.
Zo als gezegd was is behandeling helemaal niet pijnlijk.
Zeker een aanrader.
Super fijne kliniek, laseren is volledig pijnloos!!
Very positive experience! The skin therapist is very knowledgeable and open to explain all aspects of the treatment. Waiting forward for the next appointment.